FAQ

  1. Hoe snel kunnen we de dienst gebruiken?
    -Op werkdagen binnen 24 uur.
  2. Hoe lang mag ik de dienst gebruiken?
    -De dienst gaat per maand of per jaar, u kunt eventueel per maand het abonnement verlengen of per jaar met korting afnemen.
  3. Zit er een limiet op het aantal inkomende SMS berichten?
    -Ja, 500 SMS berichten per maand, heb je toch meer nodig of ga je hier overheen? Geen probleem, deze worden wel verwerkt, maar we informeren je hierover. Tegen meerprijs kunnen we hogere aantallen activeren. Neem dan contact op. (per e-mail a.u.b.)
  4. Kan ik zelf wijzigingen maken in e-mailadressen?
    -Nee, dit is dermate gecompliceerd dat wij dit voor u verzorgen, wijzigingen kunt u eenvoudig aan ons doorgeven.
  5. Kan ik een ander nummer krijgen?
    -Ja, neem dan een nieuw abonnement af, en laat het huidige abonnement aflopen.
  6. Ik wil graag meer dan 10 gebruikers toevoegen, kan dat?
    -Ja hiervoor kunnen we een speciale maatwerkoplossing voor bieden. Neem contact met ons op.
  7. Mijn SMS berichten komen niet aan. Wat moet ik doen?
    -Klik hier om naar de pagina “Waarom komen SMS berichten niet aan” te gaan.